Thursday, May 26, 2022

وزیراعظم نریندر مودی آج صبح ساڑھے دَس بجے آزادی کے امرت مہوتسو سے سورنم بھارت کی اُور کی قومی تقریب میں کلیدی خطبہ پیش کریں گے

وزیراعظم نریندرمودی آج صبح ساڑھے دس بجے ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعہ ”آزادی کا امرت مہوتسو سے Swarnim بھارت کی اَور“ کی قومی افتتاحی تقریب کے موقع پر کلیدی خطبہ پیش کریں گے۔ اِس پروگرام سے ایک سال بھر تک جاری رہنے والی اُن اسکیموں کا آغاز ہوگا جو برہماکماریز کے ذریعہ آزادی کے امرت مہوتسو کیلئے وقف ہیں۔ اِس میں 30 سے زیادہ مہمات اور 15 ہزار پروگرام اور تقریبات شامل ہوں گی۔ اِس موقع پر وزیراعظم برہماکماریز کے سات اقدامات کا آغاز کریں گے۔ ان میں میرا بھارت صحت مند بھارت، آتم نربھر بھارت: خود کفیل کسان، خواتین: بھارت کے مشعل بردارس، پرامن بس مہم کی طاقت، اندیکھا بھارت سائیکل ریلی، یونائیٹڈ اِنڈیا موٹر بائک مہم اور سوچھ بھارت ابھیان کے تحت آلودگی سے پاک بنائے جانے سے متعلق اقدامات شامل ہیں۔
اِس موقع پر Grammy ایوارڈ سے سرفراز جناب Ricky Kej کے بنائے ہوئے آزادی کے امرت مہوتسو کیلئے وقف گیت کو بھی جاری کیا جائے گا۔
برہم کماریز ایک عالمگیر سطح کی روحانی تحریک ہے جو ذاتی تغیر اور عالمی تجدید کے لیے وقف کی گئی ہے۔ اِس کی 1937 میں بھارت میں بنیاد ڈالی گئی تھی۔ برہم کماریز 130 سے زیادہ ملکوں میں پھیلی ہوئی ہے۔ یہ تقریب برہم کماریز کے بانی Pitashree Prajapati Brahma کی 53 ویں عروج کی سالگرہ کے موقع پر منعقد کی جارہی ہے۔
- Advertisement -spot_img
Latest news
Related news