A- A A+
Apr 14 2021 10:07PM :آخری اپ ڈیٹ      اسکرین ریڈر رسائی
٭ سرکار نے سی بی ایس ای کی دسویں کلاس کے امتحان کو منسوخ اور بارہویں کے امتحان کو ملتوی کردیا ہے            ٭ نائب صدر ایم وینکیا نائیڈو اور وزیراعظم نریندرمودی نے ملک میں کووڈ کی صورتحال پر گورنروں اور لیفٹیننٹ گورنروں سے بات چیت کی            ٭ مہاراشٹر میں کووڈ۔19 کی وبا کو پھیلنے سے روکنے کیلئے آج رات سے پندرہ روزہ سخت پابندیاں نافذ کی جارہی ہیں            ٭ مغربی بنگال میں اسمبلی انتخابات کے پانچویں مرحلے کی انتخابی مہم ختم ہوگئی            ٭ قوم نے آج آئین ہند کے اہم معمار باباصاحب ڈاکٹر بھیم راؤ امبیڈکر کو اُن کی 130 ویں یوم پیدائش پر یاد کیا           
خبروں کی جھلکیاں

Jan 07, 2020
10:56PM

نربھیا کے چاروں مجرموں کو تہاڑ جیل میں بائیس جنوری کو پھانسی دی جائی گی۔

PTI

دلی کی ایک عدالت نے 2012کے نربھیہ اجتماعی آبروریزی اورقتل کے چار مجرموں کو آج موت کا پروانہ جاری کر دیا ہے۔ پھانسی کی سزا تہاڑ جیل میںاِس مہینے کی 22تاریخ کو صبح سات بجے دے دی جائے گی۔ یہ حکم ایڈیشنل سیشنز جج ستیشکمار اروڑہ نے دیا ہے۔ پھانسی کی یہ سزا چار مجرموں مکیش، وِنے شرما، آکاش سنگھ اورپَوَن گپتا کو دی جانی ہے۔

اِن چار مجرموں کے علاوہ آبرو ریزی اور قتل کے اس کیس میںدو دیگر افراد بھی ملزم ہیں۔ اِن میں سے ایک، رام سنگھ تھا، جس نے خودکشی کر لی اورایک نابالغ ہے جسے اصلاح گھر میں تین سال رکھے جانے کے بعد رِہا کر دیا گیا تھا۔

اِس کیس کی متاثرہ 23سالہ خاتون کو نربھیا کا نام دیا گیاتھا، جس کے معنی ہیں بے خوف۔

یہ خاتون 16 دسمبر 2012 کو ایک چلتی ہوئی بس میں، آبرو ریزیاور وحشیانہ طور پر حملہ کیے جانے کے 13 دن بعد زخموں کی تاب نہ لاکر چل بسی تھی۔

یہ ایک ایسا دل دہلا دینے والا مجرمانہ واقعہ تھا جس کیوجہ سے بہت بڑے پیمانے پر مظاہرے کیے گئے اور عالمی سطح پر لوگوں نے غم و غصے کا اظہارکیا، جس کے بعد ملک میں آبروریزی کی روک تھام کے لیے نئے قوانین کو منظور کیا گیا۔

نربھیا کی والدہ جنھوں نے اِن مجرموں کو موت کی سزا دینےکی درخواست کی تھی کہا ہے کہ انھوں نے انصاف کے لیے سات سال انتظار کیا ہے۔ انھوں نےکہا کہ اُن کی بیٹی کو انصاف ملنے سے، ملک کی بیٹیوں کو انصاف ملے گا۔

اِس فیصلے کا خیرمقدم کرتے ہوئے وزیراطلاعات و نشریات پرکاشجاوڈیکر نے کہا کہ نربھیا کو انصاف مل چکا ہے۔

ایک ٹوئیٹ میں انہوں نے کہا کہ دلی عدالت کے، چاروں مجرموں کو سزائے موت دینےکے فیصلے سے خواتین، بااختیار بنیں گی اور عدلیہ میں عوام کے یقین کو مضبوطی فراہمہوگی۔

  لائیو ٹوئٹر فیڈ

موسم کا حال

14 Apr 2021
شہر زیاد ہ سے زیادہoC کم از کم oC
دلی 40.2 20.6
ممبئی 33.2 27.0
چنئی 35.4 27.0
کولکاتہ 40.1 27.4
بنگلور 33.0 21.0